Monday 28 August 2017

Forex Lång Sikt Handel System


En långsiktig strategi för att erövra FX Market. Copyright MarketClub All rights reserved Användaravtal. US Regeringens obligatoriska ansvarsfriskrivning Commodity Futures Trading Commission Futures och Options trading har stora potentiella fördelar men också stor potentiell risk. Du måste vara medveten om riskerna och vara Villig att acceptera dem för att investera i termins - och optionsmarknaderna. Don t handla med pengar du inte har råd att förlora. Det här är varken en uppmaning eller ett erbjudande om att köpa Sälj futures eller optioner. Ingen representation görs för att något konto kommer eller är Sannolikt att uppnå vinster eller förluster som liknar dem som diskuteras på den här webbplatsen. Det tidigare resultatet av något handelssystem eller metodik är inte nödvändigtvis en indikation på framtida resultat. CYPTC-RULE 4 41 HYPOTETISKA ELLER SIMULERADE RESULTATRESULTAT HAR SÄRSKILDA BEGRÄNSNINGAR OM NÅGOT FAKTISK RESULTATREKORD, SIMULERAD RESULTATEN ÄR INTE REPRESENTERA FAKTISK HANDEL SAMARBET, SOM HANDLINGARNA INTE UTFÖRS, RESULTATEN KAN HAVA UNDER ELLER ÖVER FÖRSÖKADE FÖR IMPACTEN, OM NÅGON AV SÄRSKILDA MARKNADSFAKTORER, SOM MASKET OM LIKVIDITETSIMULERADE HANDELSPROGRAM I ALLMÄNNA ÄR ÄVEN FAKTISKT ATT DE DESIGNERAS MED FÖRSÄLJNINGEN AV HINDSIGHT, INGÅR NÅGOT REPRESENTATION SKA GÖR AT NÅGOT KONTO VIL ELLER ÄR LIKELIGT För att uppnå vinst eller förluster som liknar dem VISA. Alla affärer, mönster, diagram, system etc. diskuteras i denna annons och produktmaterialen är endast illustrativa och inte tolkas som specifika rådgivande rekommendationer. Alla idéer och material som presenteras är helt de Av författaren och återspeglar inte nödvändigtvis utgivarens utgivare eller inget system eller metodik har någonsin utvecklats som kan garantera vinster eller garantera frihet från förluster. Ingen representation eller konsekvenser görs att användningen av MarketClub-metodiken eller systemet kommer att generera vinst eller garantera frihet Från förluster De vittnesmål och exempel som används här är exceptionella resultat, som inte gäller genomsnittet Medlem och är inte avsedd att representera eller garantera att någon kommer att uppnå samma eller liknande resultat. Varje enskilds framgång beror på hans eller hennes bakgrund, engagemang, lust och motivation. Långsiktiga handelsstrategi för Forex. Det finns många anledningar Varför jag tror att långsiktig handel sätter dig till framgång mer än att använda mindre tidsramar för handel, och jag kommer att komma in på flera av dessa skäl i denna artikel. Jag lägger också ut några av dessa skäl i en ljusare Ton i min hårbotten vs svängartikel som har fått mycket uppmärksamhet. Det första jag vill göra är att klargöra att när jag säger Långtidsbeteende menar jag åtminstone att titta på de dagliga diagrammen tror jag att en av de stora problemen med Forex Handlare idag är att de är så gripna i kortsiktig handel och scalping vilket jag verkligen har svårt att tro att handlare kan vara lönsamma med att de inte ens inser vad långsiktig handel är. Jag har haft många handlare Säg något Så här för mig Jag vill börja titta på långsiktig handel, eftersom scalping inte har fungerat för mig Jag använder nu en långsiktig strategi, handel med timlistorna. Se, jag tror att ovanstående uttalande är ett av problemen med Forex Traders idag Och varför så många har mycket problem att vara lönsamma. Av någon anledning är majoriteten av handlarena speciellt nybörjare så böjda att de inte ens har en realistisk uppfattning om vad långsiktig handel verkligen är, jag känner min vän, kommer Zaheer Håller med mig om den här. Så igen, när jag pratar om långsiktig handel, pratar jag om att använda Weekly-diagrammen och även den Monthly som din guide för uppsättningspotential och - mål, och sedan kanske med en lägre Tidsram för att faktiskt genomföra handeln för mer precision. Innan jag kommer in i den faktiska strategin som jag vill dela med dig vill jag gräva lite mer till varför rätt perspektiv är så viktigt när det gäller att handla långsiktiga strategier jag vet att Många av dig bryr dig bara om th E faktiska riktlinjer för strategin, men jag tror att följande information om perspektiv och en helhetssyn är faktiskt viktigare än strategireglerna nedan om du håller med om jag inte är enig med mig. Som ett exempel på hur denna kortsiktiga tankegång kan få dig in i Problem, låt oss ta en titt på EUR USD. Någon som tittar på EUR USD på ett 4HR-diagram skulle se något liknande här. EUR 4 HOUR CHART. In ovanstående diagram ser du att det finns en hel del hausseffekt Mot högre höjder Från detta perspektiv ser det ut som om alla haussefulla fortsättningsinställningar kommer att vara bra poster, men en längre sikt på EUR USD vid samma exakta tid berättar en annan historia. WEEKLY EUR USD CHART. You kan se efter Titta på Weekly-diagrammet, att EUR-dollarn är på lång sikt, och att den hausseiska rallyen på 4HR-diagrammet är bara en återkallning snarare än en rasande trend som den föreföll före. Inte bara är det bara en pullback , Men det är en pullback-rubrik i dig Nsuspected resistance unsuspected om du bara tittar på 4HR och inte inser vad som händer på lång sikt. Om vi ​​går lite framåt i tiden kan du se en bearish bounce av motståndsnivån Till den näringsidkare som bara tittar på 4HR-diagrammet, Det kan se ut som en bra tid att köpa igen i väntan på Bullish trend continuation. buy satt upp på eur usd. What 4HR trader kanske inte inser är att detta inte är en återhämtning av 4HR trenden, utan snarare en fortsättning av Weekly Trend Så, när den långsiktiga näringsidkaren ser uppenbar Bearish fortsättningspotential, anser den kortfristiga näringsidkaren att detta bara är en pullback. Så till 4HR-näringsidkaren ser det ut som en oväntad stor omvändning på marknaden, men till en långsiktig näringsidkare är det Är en tydlig och förväntad fortsättning av marknadsflödet, så här på veckotidningen. Det är därför det är så viktigt att ha en långsiktig syn på marknaden, särskilt om du ska kalla dig en långsiktig näringsidkare igen så många Folk tittar på 4HR diagram th Bläck de är långsiktiga näringsidkare men de ignorerar de verkliga långsiktiga tidsramarna och det kan få dig till stora problem precis som i det här exemplet i verkligheten. De två baisse veckobalken du ser skulle förbryta någon som försöker ta långa positioner på 4 Timmarschema, men de är bara en del av flödet i veckovyn. Nu säger jag inte att du inte kan handla lönsamt på 4HR-diagrammen. Jag säger att det är mycket svårt att göra konsekvent lönsamma affärer när du inte har en Bra perspektiv på marknaderna längre sikt rörelse speciellt när man försöker handla en mellanliggande tidsram som 1 eller 4 timmars tidsramar. Med det sagt, låt oss prata om min långsiktiga strategi för handlare som vill vara lönsamma och konsekventa. En stor Notera om denna strategi är att du måste vara disciplinerad om du vill lyckas Ja, du måste vara disciplinerad med alla strategier för att förvänta dig framgång, men i synnerhet, om du vill handla en långsiktig strategi effektivt måste du kontrollera y Våra känslor och önskan att komma in på marknaden. Ett av de största misstag som olönsamma näringsidkare gör är överhandel och överhantering av sina affärer. Som människor har vi en önskan om handling och engagemang som tenderar att få oss att alltid vilja Ha en handel öppen eller alltid vill manipulera de affärer vi har öppet och jag kan lova dig att detta bara kommer att leda till mindre och mindre lönsamhet. Om du vill lyckas med den långsiktiga strategi som jag presenterar för dig, Du måste acceptera att det inte kommer att finnas massor av poster som är bra, enligt min åsikt och att det inte finns något behov av att hoppa in i den öppna handeln och hantera det. Här är strategin fungerar.1 T ake En titt på månads - och veckotabellerna. Ser på trender på dessa längre siktdiagram som har bra fart i respekterad riktning Något som detta. VIKTIGT SKRIV AV TREND. Identifiera riktningen för trendbjörnen eller tjuren och gör en anteckning för att bara titta För inmatningar i riktning mot det Trend, till exempel om det är en bullish trend, leta efter köp. Zooma in i Daily Chart och dra en Fibonacci Retracement från nuvarande hög till nuvarande låg eller omvänd. Här är hur man ritar en Fib Level för de som Don t know.3 Leta efter pullbacks på den dagliga tidsramen som närmar sig 38 2, 50 0 eller 61 8 Fib Levels. usd cad daglig valutakarta. Om priset går nära en av de tre nyckelfibrenivåerna, var Beredd att göra en post.4 Leta efter Candlestick Entry efter Fib Nivå testas berörd av Price. As snart pris berör en veckovis Fib nivå, är du nu i väntan på signalläget Med andra ord har kriterierna anpassats för dig Att göra en handel, nu är allt du behöver signal för att bekräfta din prognos. För denna strategi är signalen en momentum daglinje i riktning mot vår långsiktiga trend. Ett idealiskt dagligt signalljus kommer att ha en svans som har testat genomborrad genom Fib-nivån, men vände sedan tillbaka i riktningen av trend. test av fib level.5 Ta inträde Placera ditt stopp och målet.6 th Vänta och vinna eller förlora. Bara som jag visade dig i videon ovanför vissa affärer segrar och några förlorar. Försök inte hantera handeln eller bli snygg, lita bara på strategin och låt Handeln är en vinnare eller en förlorare Trading handlar om Math En bra strategi har vinnare och förlorare, men i slutet av året vinner vinnarna förloraren. De kommer i strategin om du följer den med disciplin. Hoppas du Killar njöt av att lära mig en av mina favorit långsiktiga strategier Vänligen lämna en kommentar med någon feedback om du planerar att försöka med strategin eller kommentaren om du hatar strategin. Hur som helst, jag älskar att få din feedback. Winners Edge Trading erbjuder en speciell Rabatterat erbjudande till vårt långsiktiga handelssystem Lär dig om det här i begränsad tid SPECIAL OFFER. Njut av skrivandet och videon s men måste gå över det igen ett par gånger eftersom jag är nybörjare och använder långsiktigt för nävetiden Tack för Informationen, de är hjälpsamma och spännande. Jag t Hink anledningen till att de flesta försöker att hårbotten är lärda att vara rädda för marknaden av lärare som är handelsmisslyckanden. Jag håller med Nathan, den näringsidkare som är här på lång sikt är en gungare som kan användas mäts i Volymer i stället för utdrag nästa sak att komma förbi är att låta en lönsam handelsrunda och inte vara så rädd för en förlust som du misslyckas med att maximera vinsten en rådgivning jag skulle ge varje handlare lär sig tillräckligt om Elliott Wave för att skilja skillnaden mellan motivvågor Och korrigeringsvågor och när du ser berättelsestecknet på en vet du vad som sannolikt kommer ut av nästa steg, det är en återuppbyggnad eller breakout, och hur långt förväntas du resa så att jag kan sätta vinstmål utan gissningsarbete och Jag kan ställa stopp som bara utlöser när jag har visat sig vara felhandel, alla Tim. Nathan, hur hanterar du växelkurserna med denna långsiktiga strategi. Jag handlar så här, men måste ofta stänga en handel på grund av de över natten swapparna Vilken mäklare Använder du jag letar efter en mäklare med konkurrenskraftiga växelkurser, jag vet att några par har ett positivt värde men jag kan inte överväga det när man tittar på de längre trenderna Tack, Tom. Tack Nathan En fantastisk strategi Det är mitt favoritstrategi Mitt problem är Jag saknar det nödvändiga tålamodet Det måste vara lönsamt Du skrev Trading handlar om Math En bra strategi har vinnare och förlorare, men i slutet av året vinner vinnarna de förlorande. De kommer i strategin att följa om du följer Det med disciplin om jag kan lägga till och PATIENCE Stor uppskrivning Mycket uppmuntrande Jag går definitivt tillbaka till denna strategi 2014. Utmärkt strategi, jag har letat efter en bra enkel långsiktig strategi, det här kommer att frigöra min tid och fortfarande Tillåta mig att vara inblandad i handel Tack så mycket. Tack för behandlingen är jag glad att den här artikeln kan tjäna som en användbar information till dig. Fyll dig på att skicka in senare här och låt oss veta hur din strategi går att använda längre Tidsramar. Tack Louis, Jag uppskattar att du tar dig tid att läsa och lämnar en kommentar. Låt mig veta hur du använder den här strategin. Hej Joe, tack för den stora kommentaren, uppskattar jag verkligen dig att lägga tid och ansträngning i att lägga till värde för det här inlägget med en bra , Informativ kommentar Jag tror inte att jag någonsin har hört någon redogör för orsakerna till att använda det dagliga diagrammet som du gjorde, och det är väldigt intressant. Jag skulle gärna lära mig mer om din strategi. Kanske kan du skriva en bra förklaring till det Som jag gjorde i den här artikeln och vi kunde lägga in den på bloggen som gästpost från dig. Jag är säker på att våra läsare skulle älska att få ditt perspektiv. Han Nathan, jag håller med längre tidsramar och specifikt dagar inte timmar, minuter eller veckor Jag själv är bara avvärjda dagdiagram, och det här är mina skäl 1 Spread äter upp en stor del av en intradaghandel ofta 10 eller kanske mer 2 Mäklaren handlar mot dig, han förlorar om du vinner, och han vinner om du förlorar detta Är i fina tryck på alla nya konton En hantering Skrivbord kommer att ge lägre spridda men kommer aktivt att göra att du förlorar 3 dagar är den naturliga tidsramen för handel, där som timmar eller minuter eller veckor är godtyckliga enheter 4 Ljus var alltid tänkt att vara på dagar från tidigaste tiden i Japan så här Startade 5 dagar betyder att du kan planera affärer lätt Jag tror att det är tvingande skäl att handla från dagdiagram, så det är vad jag gör Joe PS Om du är intresserad söker jag bara efter trender och hoppar på Jag använder par som naturligtvis tenderar att Trend för långa sträckor som Euro korsar bland annat EURNZD osv. Jag använder MA8 och MA12 När MAs både stiger och 8 är över 12, lägger jag en lång inträde strax över det senaste high I-spåret längs MA8 tills VÄR då längs MA12 när den hamnar upp, höjer jag stoppet under ett ljus som tyder på att trenden kan ha slutat, t ex en stiftstång mot min handel. Om det inte är uttaget, väntar jag på MA12 att komma ikapp och fortsätta att trampa Motsats till allt detta för shorts Inga fibrinnivåer som används Något suc Cessful. Thanks för detta har jag provat det här på lite korta tester och haft viss framgång men behövde dessa sl målnivåer för att arbeta på dina långsiktiga affärer med detta system med rådgivningsresultat på vägen. Tack för informationen planerar jag att Starta det nya året med längre tidsramar och jag skulle använda 4 timmars diagrammen men nu kommer jag att titta på veckovisa och dagliga diagram mer. HEL NATAN, BRA ARTIKEL. SOM LÅNGSIKTIG VS KORTVÄRD, SOM FUNGERAS SOM FUNKTIONERA OM ATT FINNA VAD Passar din personlighet när jag började handla för ett liv jag trodde dagen handelsmän var nöden jag handlade lång sikt och blev dödad upp 2 konton. Jag försökte kortsiktiga och funnit det passade min personlighet sätt bättre nu jag handelssystem använder 1, 15 min , 5 MIN OCH 5 PIP RÄNGE BARN JAG ÄR DISKIPLINERAD MEN INTE EN PATIENT SOM ÄR DET SOM DU KAN PICKA OCH VÄLJA NÄR DU HANDLAR, MEN DU KAN TIGGERA VAD DU ÄR. Pappa bra saker Tracy Du är en bra ärlig Guy Jämfört med alla Crapp ut där i Forex arenan Vi uppskattar Du glada Kristus Gud Bless. Hey Fabrice Som alltid tack så mycket för din tid och ansträngning till lärande och din ständiga uppskattning betyder det mycket för oss För mig är ljusstakar definitivt en viktig del av att se nivåer En sak som talar volymer till mig Är när det finns upprepade wicks av ett ljus som försökte tränga igenom en viss prisnivå men fortsatte att bli avvisad Detta visar mig att priset har gjort flera försök att flytta till ett högre eller lägre pris men fortsatte att tryckas tillbaka av nivån När detta Händer över dagar och veckor på dessa längre tidsramar vet jag att det här är en stor viktig nivå. Vad jag ser ut är paret som med en annan nivå. Om den stora horisontella nivån också motsvarar en Fib från en Den senaste svingen eller en nuvarande trendlinje som lägger till ännu mer värde till prisnivån. När jag tydligt identifierar dessa viktiga nivåer väntar jag bara på prisåtgärder för att reagera på dem och försök sedan dra fördel av reaktionen om det Är en trendlinje och horisontella kombinationer och prisrundor ut rätt på nivån och börjar fortsätta den långsiktiga trenden kommer jag säkert att se för att ta den trenden fortsättningshandeln eftersom det är en stor sannolikhet, och viktigast av allt har jag mycket Stor nivå för att skydda mig mot priset mot mig, även om det försöker studsa motsatt sätt och retestera trendlinjenivåfib eller vad som helst För mig hjälper ljusstakar mig att se priset bäst, men det betyder definitivt inte att de är enda sättet Att handla lönsamt är det bara min personliga preferens och du borde ha din egen preferens också. Utmärkt och enkel strategi Kommer att adoptera den här. Han Nathan, för mig är det här utmärkta saker med dyrbara tips och avices som att gå med längre tidsramar Trend, var att sätta stopp och förlust, och undvika inträde om huvudnivån är för nära inträdet, kommer jag definitivt att lägga den strategin i min handelsplan. Vad jag älskar med dig och Casey är din ärlighet och genomföra Ncy visar inte bara vinnare men tydligt säger och visar att vi kommer att förlora jag är alltid förvånad över kvaliteten på dina artiklar och den kunskap du redan har vid din unga ålder Hur bra vill du vara vid 30 eller 40 Bara en väldigt grundläggande fråga hur Definierar du och känner igen en stor nivå ser du alltid på ljuskartor bara för att upptäcka det Tack så mycket för alla dina ansträngningar för att hjälpa oss att handla med en kant. Hej, tack för att du läste och lämnade några kommentarer. Låt mig ta upp dina frågor .1 Den här stiftstången förekommer ganska ofta, ungefär 30 gånger jag säger det, för ofta går priset lite över huvudnivåen innan vi återvänder tillbaka för att respektera nivån.2 Jag brukar använda en risk för 5 per handel, men om min Handelshanteringsstrategi kan eventuellt lägga till handeln, då skulle jag anpassa risken för att jag inte riskerar mer än en öppen på en gång.3 I den här strategin kommer jag inte att lägga till handeln om Det fortsätter i den större trenden Riktning, eftersom mitt mål kommer att vara för kort för att använda den metoden För att strategin skall bli så stor som möjligt, riktar jag mig bara till studsningen till nästa huvudnivå som normalt inte kommer att vara tillräckligt långt borta för mig För att börja lägga till positioner i min favör.4 Rörförstärkningen på studsmetoden ändras drastiskt beroende på paret och largenheten hos den sving som du använder fib retracement på Till exempel om swingen är flera tusen pips som en massiv körning På GBP NZD är avståndet mellan de fib-nivåer som direkt påverkar mitt stopp och mål mycket annorlunda än en 500 pip swing på EUR GBP. Hope ovan svarar dina frågor på lämpligt sätt. Tack igen för att läsa och lämna en kommentar.8 Kortfristig mot långfristig handel. Fokus på konsekvent och långsiktig tillväxt Forexen är inte en snabb riksmarknad. På PFX är vi kända för att förespråka långsiktiga handelsstrategier över kortfristig handel. I det här avsnittet kommer vi att undersöka Ain varför vi känner det sättet och hjälper dig att förstå några av fördelarna med långsiktig handel över kortvarig handel. För att vara tydlig, medan vi anser att långsiktig handel är fördelaktig över kortvarig handel. Speciellt för nya handlare, vi Förstå att många näringsidkare trivs på mycket kort sikt och det finns även några som lyckas med det. Det är också lämpligt att lägga till att kortsiktig handel kan vara kul Några av oss här på PFX fördelar en liten del av vår portfölj till Kortfristig handel eftersom det är roligt. Men det här avsnittet lär att långsiktig handel har potential att vara mer lönsam och ge mer riskkontroll och lättare att lära sig och exekveras av nya investerare. Låter för bra för att vara sant. Det är vi. Vi anser att nackdelarna med kortvarig handel över långsiktig handel ignoreras av två kontroversiella skäl och vår erfarenhet har visat att de är viktiga influenser när näringsidkare kommer in på marknaden och Försöker bestämma vilken typ av investerare de kommer att vara Här är några av dessa influencers och motiven bakom dem.1 Biz-op affärsmöjlighet eller snabb-snabbt-program. Den detaljhandel finansiella världen överskrids av seminarier företag, rådgivare och system Producenter Det är mer spännande att prata om ett super enkelt, kortsiktigt system med hög avkastning och det säljer mycket bättre. Dessa företag vet att de förespråkar massor av affärer, spänning och stora vinster, även om det bara kommer att producera massor av provisionsspridningar , Ångest och snabba förluster Det fungerar för dem eftersom det betyder att de ofta är i kontakt med dig, och det är lättare för dig att bli beroende av deras råd, verktyg eller system. Den här är ganska uppenbar Som du kan föreställa dig, desto mer affärer Du gör, desto mer pengar de gör av ditt konto En högre volym av handel innebär mer inkomst för återförsäljare även från ett litet konto Många av den fria utbildning som erbjuds av återförsäljare är inriktad på kortsiktig handel av den anledningen. Härrör mellan lång och kort sikt. Här är skillnaderna vi ser mellan de två typerna av handel och vad du behöver vara medveten om när du fattar beslut. Kortfristiga valutahandlare står omedelbart i nackdel för att de handlar mer och Måste övervinna spridningen oftare. För att göra en 1000-pip-vinst vid handel med EUR-dollar kan en långsiktig förexhandeln skapa en handel som rör 1,002 pips förutsatt att spridningen på EUR-dollar är 2 pips. Han måste göra 2 Pips för att övervinna spridningen. För att göra en 1000-pip vinst vid handel med samma EUR USD-par, måste en kortfristig förexhandelare som gör 50 affärer göra 1100 pips igen, förutsatt att spridningen på EUR USD är 2 pips, eftersom han Måste övervinna spridningen för varje handel. Det är 100 pips eller 10 effektivare som en kortfristig näringsidkare måste vara till vinst. Jag hoppas att du frågar dig själv frågan: Varför skulle jag vilja göra min Forex-investeringserfarenhet 10 procent hårdare än det måste vara Antalet I det här exemplet kan ändras för att passa vilket scenario som helst, men poängen är att fler transaktioner motsvarar mer transaktionskostnader. Det är bra för din återförsäljare men inte för dig. Och det finns ingen brist på bra handelsmöjligheter i långsiktig investering. Att många näringsidkare lider av marknads tunnel vision De tittar på ett eller två par på kort sikt och kan inte se vad som händer på resten av marknaden runt dem. Marknaden rör sig mycket och potentiella poster och utgångar på flera valutapar Kan bilda sig snabbt. Men den mängd uppmärksamhet som krävs för att hantera ett eller två kortfristiga affärer med poster, utgångar och stopp kan hindra den korta näringsidkaren från att se handelsmöjligheterna på andra par. Kortsiktiga handlare som saknar dessa tradin G möjligheter kan inte utnyttja fördelarna med diversifiering och portföljhantering för att kontrollera risken, vilka långsiktiga näringsidkare rutinmässigt utnyttjar. Kortfristiga handlare kommer ofta att hantera konsolbeställningar ur nödvändighet En konsolordning eller OCO-order innebär att Du har bestämt dina utgångar och har skrivit in dessa order samtidigt som du kom in i positionen. Långsiktiga handlare har större förmåga att anpassa sina förväntningar och hantera affärer och utnyttja riskkontroll som ny information, prismönster och möjligheter uppstår. Tekniska analytiker överens om att en handelssignals giltighet är oberoende av tidsramen. Om kvaliteten på handelssignalen är densamma, oavsett tidsram, är det inte bättre att ge dig mer tid, snarare än mindre tid att göra Beslut. Kortfristiga näringsidkare saknar andra fördelar med att driva i forex Kortsiktiga näringsidkare saknar ofta övergångar eller räntepremier, beroende på dagligen o N när de går in och lämnar sina positioner Långsiktiga näringsidkare kan skapa affärer och grupper av positioner som dra nytta av räntebetalningar på lång sikt. Långsiktig handel kan vara mindre tidskrävande eftersom du inte behöver titta på levande marknaden Många nya Handlare jobbar fulltidsjobb, lyfter en familj och har ett liv medan de lär sig denna marknad. Incheckning på dina affärer och justeringar varje gång i taget, istället för att ständigt titta på levande marknaden under hela varaktigheten, kräver Mycket mindre tid och kan enkelt schemaläggas runt din dagliga rutin. Korttidshandel kräver mycket mer uppmärksamhet på marknaden på ett kontinuerligt sätt. En mycket pratad aspekt av handel är den avgift som det kan ta emot dig emotionellt. Ju längre du är Framför din handelsskärm, titta på marknaden zigzag fram och tillbaka mellan din gräns och sluta, desto mer frestande kan det vara att störa din strategi. Den emotionella vägen ökar stressen i handel och Kan göra hela upplevelsen obehaglig. Information på dessa sidor innehåller framåtblickande uttalanden som involverar risker och osäkerhetsfaktorer. Marknader och instrument som profileras på denna sida är endast avsedda för informationsändamål och bör inte på något sätt komma överens som en rekommendation att köpa eller sälja i dessa Värdepapper Du borde göra egen grundlig forskning innan du fattar investeringsbeslut. FXStreet garanterar inte att informationen är fri från misstag, fel eller väsentliga felaktigheter. Det garanterar inte heller att denna information är aktuell. Investering i Forex innebär att Stor risk, inklusive förlust av hela eller en del av din investering samt emotionell nöd. Alla risker, förluster och kostnader som är förknippade med investeringar, inklusive total förlust av huvudstol, är ditt ansvar.

No comments:

Post a Comment