Monday 25 September 2017

Forex Tillväxt Bot Ea


Ansvarsfriskrivning och riskvarning Vänligen läs. Risk varning Handel med utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare Den höga hävstången kan fungera mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta Du bör noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om Alla risker som är förknippade med handel med utländsk valuta och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Friskrivning All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares uppfattning och kan inte återspegla sanningen. Använd din Ha en god bedömning och söka råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar information som publiceras på denna webbplats. Vi reserverar oss också rätten Att ta bort, redigera, flytta eller stänga något inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonsförbindelser visas på hela webbplatsen Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter Dessa annonser och eller länkar återspeglar inte yttrandet, godkännandet eller samverkan av Den här webbplatsen eller tillhörande parter FPA-recensionerna påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt vilseledande och eller obalanserade påståenden och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar FPA s Forum eller recensioner, förbehåller vi oss rätten att redigera ditt inlägg på något sätt vi gärna göra dig roliga. Genom att spammar oss godkänner du eventuella ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi Göra med eller med din spam. Har reklam och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter är reserverade enligt amerikansk och internationell lagstiftning. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla det GRATIS för alla. Du kan också hjälpa till - var snäll och överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar Vår hemsida Tack från vår handlare community. Forex Germany. Expert Advisors - Forex Growth Bot. Forex Growth Bot är en Trendfolger, som grundar sig på Volatilit, handlar om Nach Enem Fehlsignal wird der jeweilige Handelskursen har skapats, den internt förknippade stoppförlustgränsen Ist von der jeweiligen Volatilit t abh ngig und liegt ca 30 Pips Sollte sich der Trend best tigen werden bis zu 5 weitere Orders in der gleich En riktning är fnnet - här kommer du att dra nytta av vinstbegränsningen för att avstå från att öka. Den treffande tillväxten från Forex Growth Bot ligger i lediga riket 40, var jedoch som är bättre än Risk-Reward-Ratio von 1 2 durch die Han der Gewinne mehr Eftersom det är svårt att se till att det är svårt att se på marknaden, då insatser är viktiga när det gäller att fördjupa sig och fördjupa sig och att expertrådgivaren får en bättre upplevelse. Monate - keine nennenswerten Gewinne erzielt. Neben der Standardversion sind auch eine Advanced und eine Power Source Edition Von Forex Growth Botmargbarbar, dar ber zus tzliche Eingabeparameter bzw ein modifieriertes Penninghantering av ng Angaben des Entwicklers k nnen alla Versionen av Forex Growth Bot med mina och anda som dem empfohlenen W hrungspaar arbeiten. alle Sessioner 00 00 - 24 00 GMT. USD 129, - Zahlung ber Clickbank. R ckgaberecht. Der Entwickler von Forex Growth Bot var en 60-årig riksdag, dömd Erstattung des Kaufpreise S erfolgt ber Clickbank. Die Lizenz ist fr einen Live oder Demo Account gtig Die Aktivierung erfolger a mitgeliefertes Verktyg, där det kan hända att du har aktiverat kontot, så att du kan få tillgång till den Anwender-handboken. Den 16-åriga handboken är rätt att installera Und Einrichtung von Forex Growth Bot und gibt einen kurzen berblick ber der Werner Eingabeparameter und deren Auswirkungen Auf die Handelsstrategie selbst wird nicht eingegangen. Es bestht nach wie vor Problem, da Expert Advisor nach einem Neustart der MetaTrader 4 Installation zuvor noch Traden nicht Mehr kontrollier kann diese m ssen dann manuell schlossen werden En einer L sung wird weiterhin gearbeitet. Live Performance. Nachfolgend et Alpari UK Live Account, på den Forex Growth Bot sitter dem den 24 01 2011 och du har ett live-test där du kan se mighreren Uppdaterad konto från Forex Hippo verwendet - relevant ist somit nur die Anfang 201 1 zu beobachtende Prestanda Der 2 Chart Seigt En Live Account of Entwicklers. Nachfolgend ist ein Backtesting von Forex Growth Bot fran Jahre 2009 und 2011 dargestellt. Forex Growth Bot. Want create site Hitta gratis WordPress Teman och plugins. This artikel är föråldrad och nej Längre underhållet Många av er kommer att ha hört talas om detta EA redan jag har blivit ombedd att granska det flera gånger och ta en titt på sin hemsida och statistik har säkert min uppmärksamhet Så jag har mailat författaren och omedelbart fått ett svar med en recension kopia Bifogad, men jag skäms skäms över att säga att skrivandet av den här artikeln har varit på min TODO-lista i över 10 dagar nu. Men noga med det, låt oss komma överens om en trend EA per definition, tar Forex Growth Bot det näringsidkare som uttrycks Dina förluster korta, låt dina vinster gå väldigt seriösa Eftersom det bara går på EURUSD M15 och det är inte vad jag skulle kalla en funktion rik programvara, kommer denna översyn sannolikt att bli ganska kortare än mina andra recensioner. Det finns ingen beskrivning Strategin så det här bara gissningen är inskrivningen baserad på en volatilitetsindikator som körs med två olika perioder när volatiliteten förändras, en trend anses ha börjat och EA kommer att öppna en position Härifrån ligger all mojo i position Ledningen om marknaden går emot den kommer positionen att stängas omedelbart med en genomsnittlig förlust på 30 pips och EA kommer att vänta på att andra fisk ska steka. Om marknaden ändå går i rätt riktning börjar den lägga till den befintliga positionen Tills det når upp till 5 gånger sin ursprungliga storlek. Visst, ibland kommer marknaden att återfå och positionerna kommer inte alltid att löpa, men när de flyter gör de det bra. Under en sådan korg med positioner kommer EA att Tillfälligt stänga några av dem och öppna andra och uppriktigt sagt, jag har ingen aning om hur denna mekanism fungerar Forex Growth Bot är lite av en svart låda, men det fungerar ganska bra både i backtesting och i framåtprovning och det är nog för mig. Överallt Allt är vinstförhållandet endast omkring 40, men det kompenseras mer än det faktum att den genomsnittliga vinsthandeln är mer än dubbelt så stor som den genomsnittliga förlusthandeln. Det är själva definitionen på en trend-efterföljande robot och jag har letat För något liknande detta för två år utan mycket framgång fram till nu. Webbplatsen säger att mellan 3 och 10 branscher är öppna per vecka, men min analys tycks föreslå ett genomsnitt på mer än 1 5 branscher per dag Det kommer givetvis att finnas Perioder av flera dagar utan handel samt dagar med 5-6 branscher, men i genomsnitt handlar det mer än en gång per dag. Även om författaren säger att detta inte är frekvent handel, ber jag att skilja åtminstone jämfört med andra EAs jag Jag har tittat på det senaste, det här är en dusch av affärer När det gäller varaktigheten kommer över 80 av branschen att stängas inom en dag medeltiden är cirka 12 timmar, men det är inte ovanligt att se handlarna varar 2-3 dagar. Fall med de flesta trend-EA: er, är öppningsställen inte begränsade till Alla handelssessioner och affärer öppnas bara dygnet runt när dess signalförhållanden är uppfyllda. Det är anmärkningsvärt att boten öppnar och stänger sina positioner endast i början av varje stapel och att den inte skickar ett stoploss takeprofitmål med varje order. Sistnämnda kan vara en mindre fördel om din mäklare är ute för att få dig, men det kan också vara ett hinder om din internetanslutning går ner eller om din VPS kraschar. Så långt som jag kan säga, följer Forex Growth Bot det säkra Regler, men överensstämmer inte med FIFO-reglerna eftersom vissa av sina positioner blir stängda innan de öppnades före dem och fortfarande är öppna vid tiden. Därefter 20 02 2010 borde ha nämnt det tidigare, men jag glömde helt. Expertsrådgivaren har nu en Parameter som låter dig aktivera FIFO compliance. Produktens hemsida är placerad på Det slänger inte mycket marknadsföringsdamm i besökarnas ögon och det har ett live-framåtprov som är komplett med investerarens lösenord plus några backtests Det är verkligen ingen T mycket till det annat än att framåtprovet startades med en stor storleksstorlek som senare sänktes, så balanskurvan ser ganska konstig ut. När det gäller konfiguration kan den lätt kallas lackluster. Det saknar alla klockor och visselpipor som Andra EA: er drar dig med All pengostyrning i grundversionen består av en parameter som låter dig ställa in storleksstorleken manuellt. Det finns också 3 parametrar för att styra volatilitetsinställningarna, men du bör inte röra dem om du inte vill optimera den för en annan Par och tidsram. Av vilket slag författar författaren bara att köra den på EURUSD M15, men den kan även köras på andra par, så gärna experimentera. Det enda jag försökte göra för mig var faktiskt ett misstag jag förberedde en EURUSD M5 FXT och sprang det på en av en slump, som tur skulle ha det, det var lönsamt med standardinställningarna även på den tidsramen. Om du försöker optimera den på andra par, gör du det fritt att använda den öppna Priser bara metod, det kommer att göra bara bra med tanke på att EA bara handlar och stänger på bar start. Det finns också en avancerad version köpt separat som ger dig tillgång till fler inställningar som en intressant Wave Trailing typ av ett trailing stopp och Mer volatilitetsinställningar som manuell beskriver kortfattat utan att ge någon indikation på det intervall du ska använda för dem eller vad kommer de egentligen göra när de ändras. Det är anmärkningsvärt att den avancerade versionen har ett återinvesterat kapitalalternativ, vilket är en slags avancerad penninghantering Storleksstorleken kommer att ökas med 0 1 för varje 4500 vinst. Detta ger mig positioneringsstorlek Som jag sa kan du mata in antalet partier manuellt och manuellt anger att du borde använda 0 01 partier för saldon som är lägre än 250 och 0 1 Mycket för balans över 2000 Men min rekommendation är att använda inte mer än 0 1 för varje 5000 på ditt konto det här översätter till 0 02 partier per 1k, kanske går så lågt som 0 01 mycket per 1000 balans, beroende på Din drawdown-tolerans, men jag kommer att gå mer in i det här avsnittet om backtesting. Sammanfattningsvis verkar den pengarhantering som lägger till 0 1 för varje 4500 vinst ganska rimligt. Giver de diagramdekorationer som jag har sett i några EAs nyligen, skulle jag också ha förväntat mig För att se en massa kommentarer på min skärm från Forex Growth Bot men förvånansvärt är det helt tyst, inte bara på diagrammet, men i experterna loggar också. Som vanligt körde jag backtestet på en FxPro-terminal. Eftersom vi talar om EURUSD , Jag satte spridningen till 2 0 och till och med det sånt på högsidan i dag har jag lämnat alla 4 parametrarna på standardinställningarna, inklusive standardiseringsstandarden 0 1, lite låg men lämplig för en startbalans på 10000. Forex Growth Bot 1999-2011.För en trend EA, det här är bara fantastiskt. Jag sprang det i visuellt läge för att se dess poster och utgångar och det är ganska en show om du köper det, kör en visuell backtest själv, bara för att se hur det Fångar trenden när den fortskrider. Trots den hårda tiden det hade under 2002, Dess balanskurva ser väldigt bra ut Den genomsnittliga vinsten är cirka 55 pips medan den genomsnittliga förlusten är cirka 27 pips, vilket resulterar i ett riskavkastningsgrad på över 1 2 Precis som det kan förväntas från en trend EA, bidrar lönsamma affärer till Mindre än hälften av summan, 38 för att vara exakt. Den maximala 24-talet kan betraktas som ganska stor, men sådana låga nivåer träffas bara 2002, vilket var ett ganska dåligt år för Forex Growth Bot före och efter detta år, EA Hade ett mycket bra beteende, men det finns ingen garanti för att det inte kommer att finnas några så fula tidsperioder för det i framtiden. Det är uppenbart att partiets storlek ibland fördubblas, om än mycket sällan. Enligt författaren händer detta bara i handeln Uppställningar med hög vinst sannolikhet Jag har inte sett att det använder mer än dubbelt så mycket att det inte är något som vi borde oroa oss för. I slutändan är det viktigt att balansbalansen vi kan samla från backtestet att boten kommer att ha perioder Av flathet eller kanske till och med litet dragdräkt N, följt av perioder med stora vinster. Eftersom EA handlar i hundratals pips för det mesta, är det ganska meningslöst att backtest det på kryssdata, men det gjorde jag ändå, bara för att hålla mig i linje med mina andra recensioner jag Använde också den verkliga spridningsdata och här är resultaten. Forex Growth Bot 2007-2011 tick-data verklig spridning. Det är säkert att säga att spridningen inte riktigt spelar roll för Forex Growth Bot. Om du har en mäklare som har en genomsnittlig EURUSD Spridning högre än 2 om det fortfarande finns något som gör det borde du överväga att hitta en annan. Denna backtest skiljer sig inte mycket från föregående. Den genomsnittliga vinsten är nu 70 pips medan den genomsnittliga förlusten är 30 pips vilket resulterar i ett riskbelöningsförhållande på 1 2 3, ännu bättre än i 1999-2011 backtest Procenten av lönsamma affärer ökade nu nu till en liten bit över 42. Vad är mycket anmärkningsvärt är nedräkningen värdet som visas i denna backtest är bara 7 76 Men det är inte mycket Peka på en max relativ drawdown om lotstorleken är konstant durin G backtest så låt oss beräkna det på egen hand Det enklaste sättet att göra det bra, är det enda jag kan tänka på att ta maximal avdrag i kontovaluta resulterat i testet 1283 i vårt fall och rapportera det till den ursprungliga balansen , Vilket ger ett resultat av 12 83 relativ drawdown ganska acceptabelt men kom ihåg att den använda loteringen var 0 1 för en startbalans på 10k om du använder 0 1 mycket för 5k, dubblar inkomstpotentialen men dragpotentialen dubblerar också med det . Jag körde också backtestet 2007-2010 genom MT Intelligence offline analysatorverktyget för att få den genomsnittliga månadsavkastningen för en 0 1-storleksstorlek och resultatet var 423. Vid det exporterade jag också Monte Carlo-projektionen. Forex Growth Bot Monte Carlo Projektion. Power Source Edition. Så, jag fick också extras paketet från författaren igår detta avsnitt tillkom 21.01.2010, ungefär två dagar efter översynen Denna version har en massa extra parametrar, av vilka jag kommer att nämna Här. FIFO Detta kommer m Ake EA-arbetet med din mäklare om du använder en amerikansk mäklare som implementerar den här regeln i klienten bra. De flesta gör det. ClosedFreviousSessionOrders Avslutar naturligtvis orderna från en tidigare session som annars kommer att vara öppen Jag har haft ett personligt möte Med den här frågan som du kommer att kunna läsa nedan i framåtprovssektionen. Wave Trailing komplexa backstopsystem, tillgängligt endast i Power Edition, är det inte i Advanced och Basic. Re-Invest-kapitalet som förklarats ovan, det lägger till 0 1 Massor för varje 4500 vinst igen endast tillgänglig i Power Edition. Assign SL TP Aktivera denna parameter skickar en SL TP med varje order men kommer att inaktivera Wave Trailing och Re-Invest capital. BotComment Tillåter att ändra kommentaren skickad med varje order. It Jag tycker att den mest intressanta parametern är Wave Trailing, så jag bestämde mig för att aktivera det och köra en backtest Eftersom jag redan hade täcksdata 2007-2011 i terminalen använde jag den FXT-filen. För att få en jämförelseperiod i 2007-2010 backtest av standardversionen, gjorde jag inte aktivera pengestyrningsparametern Egentligen sattes alla parametrar till deras standardvärden utom WaveTrailing och här är vad som följde av det. Forx Growth Bot 2007-2011 tick data real spread, Wave Trailing enabled. The första märkliga saken är att det gjorde ganska mycket mer vinst än grundutgåvan. Balansgrafen har en blick som liknar en trappa, vilket innebär att vissa affärer ger mycket vinst, så de kommer sannolikt att Springa längre och fånga mer vinst när Wave Trailing är aktiverad. Den relativa drawdownen var dock 20, betydligt högre än den i basutgåvan. Totalt sett ser Wave Trailing ut som ett intressant alternativ om du är villig att ta den högre drawdownrisken. Mitt live-framåtprov fortsätter fortfarande med den grundläggande versionen, men det är för det mesta eftersom det är den version det startades med och eftersom de flesta läsare kommer att vara intresserade av att se utvecklingen av den partikeln R utgåva. Trots sin brist på användarvänliga funktioner är Forex Growth Bot en riktigt solid trend EA. Det borde bara finnas i din portfölj om du kan mage perioder med balans kurv flathet som ibland sträcker sig i flera månader och om du också kan acceptera det faktum Att det kommer att bli lönsamt, även om en något större del av branschen kommer att stängas i det negativa jag vågar säga att det är en EA för kennaren, till skillnad från det ganska låga priset på 129. Vid den tid då Översynen skrevs, EA brukade tillåta obegränsade konton men nuförtiden är den grundläggande licensen begränsad till ett enda konto. Såsom jag nämnde tidigare finns också en avancerad utgåva tillgänglig för 89, öppnar ytterligare konfigurationsinställningar och en Power Source Edition för 99 som Låter dig komma åt en del av källkoden Slutligen finns det månatligt abonnemang på 49 med titeln Advanced Support Optimization som ger dig tillgång till support via Skype-fjärrhjälp, möjlighet att begära addi Och när tiden går, öppnar den åtkomst till ytterligare par. Författaren säger att den grundläggande versionen är byggd för att hålla och alla andra inköp är inte obligatoriska för att roboten ska fungera korrekt, vilket jag bedömer vara sant med tanke på min backtest , Live-framåtprov och andra köpare som jag har kunnat hitta. Framåtprov. Jag startade detta live testkonto för en vecka sedan, den 12 01 2010 med ett konto öppnat hos LiteForex. Det hade några små förluster, men Till min förvåning blev det nästan omedelbart fångat en stor hausseuropeisk rörelse och jag har sett flytande vinst på så mycket som 1 6k vilket är enormt med tanke på 5k startbalansen. Jag skulle noga ha stängt handlarna manuellt om det var ett live testkonto. Att ha så stor flytande vinst är att jag startade testet med en stor storlek på 0 1 eftersom jag gjorde det innan du analyserade grundtestet noggrant. Jag kommer att hålla live testet med den här storleken för konsekvens, men om jag var tvungen att börja Det igen, jag Skulle göra det med 0 05 partier för start 5k balans Alla parametrar ställdes in till standard även mycket storleksanpassningen. Äger direkt efter att ha skrivit författaren informerar mig om att om EA startas om, förlorar den kontrollen över sin verksamhet Sedan det var Fallet med de branscher som jag nämnde ovanför 1 6k flytande på grund av de kraschproblem som jag nyligen hade och som jag nämnde på framsidan för några dagar sedan, stänger jag dem nu manuellt. Om du köper det, bör du se till att Du kan inte köra den i sådana problem genom att använda den på en VPS från början Personligen använder jag SWVPS, men jag kan också rekommendera Forex VPS om du letar efter en leverantör. Den 26 01 2011 Jag har blivit informerad av författaren om att En signaltjänst baserad på EA är i utveckling och kommer snart att bli tillgänglig som ett alternativ Även den nya versionen av EA har inte längre problemet jag beskrev ovan. Eit 04 03 2011 I ca en vecka nu har mitt live-framåt testkonto Höll handel motsatsen till alla andra konton som jag slutade med dig P e-posta författaren igår och efter hans svar bestämde sig för att starta om terminalen manuellt vilket resulterade i att korta affärer stängdes med en ganska stor drawdown på kontot. Loggarna har skickats till författaren för vidare utredning och jag ska lägga upp en uppdatering om Jag har några nyheter om vad som kan ha gått fel. Detaljer och länkar. Version som används för backtesting av den vanliga upplagan där finns ingen version tagg på ex4, men DLL har sin filversion inställd på 2 0 2 15 och produktversionsuppsättningen Till 2 0, medan installationsprogrammet är daterat 17 12 2010 Version som används på framåtriktat realt konto vid tidpunkten för detta skrivande samma som ovan Valuta par tidsramar EURUSD M15 Köp Forex Growth Bot. Du hittar apk för android Du kan hitta nya gratis Android-spel och appar.

No comments:

Post a Comment